Borneo Baby! - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Laura - WaarBenJij.nu Borneo Baby! - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Laura - WaarBenJij.nu

Borneo Baby!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Juli 2010 | Maleisië, Kuching

....ik ben er!

Ik ben 2 uurtjes geleden eindelijk aangekomen op het eigenlijke startpunt van de trip: Kuching op Borneo.

Ik heb na 1 dag nog niet veel te melden maar wilde toch even laten weten dat ik heel aangekomen ben.

Vluchten naar en van Dubai waren prima, Dubai vooral bizar en met 100den nationaliteiten.

Vannacht in Kuala Lumpur geslapen en vanochtend een rondje gelopen voordat ik weer het vliegtuig in ging.

Het hostel waar ik nu ben is heel leuk: met een rooftop bar met prachtig uitzicht, echt een beetje een China gevoel, want het is hier allemaal heel Chinees. Verder lijkt het nu op een Nederlandse enclave want heb hier bijna alleen nog maar Nederlands gehoord. En men is hier (en in Dubai) nog super into het WK. Ik zag net Panini plaatjes liggen en Nederland-slippers en in het vliegtuig heb ik stukjes teruggekeken van de finale. Probeerde het verlies weg te analyseren.

Naast mij staat nu het voorbeeld van hoe ik NOOIT wil worden: een 60jarige Britste backpackster die veel te luid praat!

Morgen ga ik de komende dagen eens zorgvuldig plannen, want dinsdagavond moet ik alweer terug zijn in KL op Miriam op te halen!

Tot snel!

X Laura

  • 14 Juli 2010 - 12:29

    Miriam:

    Yeah baby, ik kom snel naar je toe!
    x

  • 14 Juli 2010 - 12:30

    Marieke:

    Ja dus, d'r stond al wat! Heerlijk Laus, jouw verslagjes verhogen de voorpret :) heb je de Bavariajurk niet mee eigenlijk? xx

  • 14 Juli 2010 - 12:41

    Anne:

    Wat leuk om een berichtje te lezen. Succes met de planning en vooral veel plezier!

  • 14 Juli 2010 - 15:24

    Jo:

    Haj sistero,

    Zit je tussen de Hollanders, hoe irritant! Nou, veel plezier daar en niet te veel plannen. Ook genieten van wat er zomaar op je afkomt he. Kijk uit voor gore apen!

    Lieve woordjes ook van Boes en Boris

  • 15 Juli 2010 - 01:54

    Lisa:

    En voor een echt chinees gevoel: visit me in Sjanghai! Hier is het zoooo tof! Veel plezier daar en tot na de zomer, xxx

  • 15 Juli 2010 - 06:54

    Marly:

    Hoi maedje
    Geniet met volle teugen!!
    Ik kan je volgen met capitoolgids (bieb).
    Zeg, die backpackster leek die op mij?
    Heb je al leuke contacten gehad? Leuke roommate(s).
    Hier storm gehad, zelfs caravan in meertje, een vrouw omgekomen!!
    Heel veel l..w..

  • 15 Juli 2010 - 10:16

    SuuS:

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet ervan en schrijf af en toe wat op je site he!!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

check voor verhalen uit het verleden lauraentonnie.waarbenjij.nu!

Actief sinds 05 Mei 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 33309

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 25 Januari 2014

Viëtnam, Laos en Cambodja met Freek!

30 December 2012 - 30 Januari 2013

Patagonië it is!

04 Oktober 2011 - 04 Januari 2012

Miriam en Laura naar NZ en Indonesië

24 December 2010 - 13 Januari 2011

Guangzhou en Bali

12 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Miriam en Laura naar Maleisië

09 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

Laura in Peru en NYC

Landen bezocht: