De voorbereidingen zijn gestart! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn gestart! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn gestart!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Mei 2009 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal,

Eigenlijk vind ik het overdreven om voor een maand reizen een hele blog bij te gaan houden. Maar omdat ik voor het eerst alleen op pad ga en verwacht af en toe mijn ei kwijt te willen aan mensen die ik ken, toch maar dit dagboek.

Maar zover is het nog lang niet. Ik vertrek pas op 9 juli, en moet eerst nog twee maanden werken bij DWDD. Nu dus nog genoeg tijd voor alle voorbereidingen.

Dus wil je mijn verhalen t.z.t. lezen, meld je dan aan!

Ik vlieg op 9 juli van Amsterdam via New York naar Lima. Daar sluit ik me de volgende dag aan bij een groepje waarmee ik een 8-daagse tour ga maken naar Cuzco en Machu Pichu. Vanaf daar reis is verder met een bocht langs het Ticitacameer via het zuiden terug naar Lima.

Op 4 augustus vlieg ik naar New York, waar ik bijna 3 dagen heb om heerlijk rond te lopen, koffie te drinken, musicals en musea te bezoeken en natuurlijk te winkelen!

Op 9 augustus kom ik om 08:15 uur weer aan op Schiphol waarvoor jullie bij dezen allemaal uitgenodigd zijn!

*Laatste nieuws*
Annejet gaat mee naar New York! Dus als ik in New York aankom staat Annejet me bij het hostel op te wachten!


  • 05 Mei 2009 - 17:20

    Joyce:

    Sistero,

    Beetje overdreven is het zeker! Ik hoop maar dat je gewoon een te leuke tijd hebt en dat je internet en alles thuis lekker vergeet en geniet daar.
    Lieve woordjes

  • 06 Mei 2009 - 08:36

    Miriam:

    i will follow you.... kom je voor die tijd nog even langs in noordwijk voor een surfsessie?

  • 06 Juli 2009 - 12:24

    Evelien:

    dag lieve lau, geniet van een, nu al, prachtige reis en ik verheug me op je verhalen en je begin september weer te zien. dikke zoen!

  • 08 Juli 2009 - 15:19

    Felice:

    Heerlijk! Ik hou van dit soort reisverslagen. Keep us posted and enjoy your ass off! (niet letterlijk natuurlijk die billen willen we houden) :)
    Liefs!

  • 08 Juli 2009 - 15:58

    Anne:

    Leuk dat je een plekje hebt gereserveerd voor je verhalen!
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt en fantastische tijd.

    Is het nog gelukt met de muziekjes? Ik hoor het zo..

  • 09 Juli 2009 - 08:15

    Schipholtaxi Marieke:

    Lieve Laus, goeie reis! xx
    ps je auto doet het nog :P

  • 09 Juli 2009 - 18:06

    Natanja:

    Hee je hangt in de lucht nu volgens mij, hoop dat de eerste vlucht goed ging, en have fun!

  • 11 Juli 2009 - 06:27

    Je Lievelingszus Jen:

    JE HEBT MIJN EERSTE BERICHT VBERWIJDERD GRRRRRRR

  • 16 Juli 2009 - 21:36

    Marcel:

    super meid geniet van het land en de mensen die je nu ontmoet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Laura

check voor verhalen uit het verleden lauraentonnie.waarbenjij.nu!

Actief sinds 05 Mei 2009
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 33214

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 25 Januari 2014

Viëtnam, Laos en Cambodja met Freek!

30 December 2012 - 30 Januari 2013

Patagonië it is!

04 Oktober 2011 - 04 Januari 2012

Miriam en Laura naar NZ en Indonesië

24 December 2010 - 13 Januari 2011

Guangzhou en Bali

12 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Miriam en Laura naar Maleisië

09 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

Laura in Peru en NYC

Landen bezocht: