So this is home! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu So this is home! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

So this is home!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Augustus 2009 | Nederland, Utrecht

...en ik ben weer thuis!

Even een snelle samenvatting van de laatste week, als afsluiting.

Het surfen was leuk, maar wel pittig, sterkere golven maar uiteindelijk toch weer wat geleerd. Het surfhotel lag in een poepchique "gated community"-achtige wijk, dus een grote overgang van het backpacken naar een super grote kamer en super lekker eten. Ik was het enige meisje tussen de surf-dudes, haha.

En daarna het vliegtuig naar New York waar ik de afgelopen dagen samen met Annejet een super tijd heb gehad: 27 graden, ijskoffie erbij, wandelen en winkelen door de leuke wijken van NYC. De broer van Eddy Murphy gezien in een comedy club, grote pizza slices eten, naar een nieuwe film (Julie & Julia) die jullie allemaal nog niet kunnen zien, enz. Jammer om daar gistermiddag weer weg te lopen....

En nu zit ik met een jetlag thuis achter de computer. Wakker blijven, wakker blijven!

Leuk dat jullie mijn verhalen wilden lezen en tot in het echt!

Laura

  • 09 Augustus 2009 - 12:18

    Natanja:

    Goed dat je er weer bent, tot morgen!

  • 09 Augustus 2009 - 15:03

    Joyce:

    Sistero,
    leuk dat je naar mijn werk kwam! En tof dat ik een lama van je heb gehad wieeejjj :)
    Kom je binnenkort Boesje knuffelen? En ik wil je foto's zien.
    xx je sistero

  • 09 Augustus 2009 - 22:11

    Marjo:

    Goed dat ik nog even tante Astrid wou laten zienhoe jij ons op de hoogte houdt! We zien dat je weer gezond en wel thuis bent!
    Groetjes van tante Astrid en natuurlijk van mij! Ik hoop alles te horen en te zien!

  • 19 Augustus 2009 - 05:58

    Felice:

    He lieve Laura,
    Hoe is het met je na de lange reis? Hoorde net je lieve voicemail pas van paar dagen geleden. Ben weer terug van vakantie en het lijkt me erg leuk en fijn je weer te zien!
    Kan je misschien komend weekend afspreken?
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Laura

check voor verhalen uit het verleden lauraentonnie.waarbenjij.nu!

Actief sinds 05 Mei 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 33280

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 25 Januari 2014

Viëtnam, Laos en Cambodja met Freek!

30 December 2012 - 30 Januari 2013

Patagonië it is!

04 Oktober 2011 - 04 Januari 2012

Miriam en Laura naar NZ en Indonesië

24 December 2010 - 13 Januari 2011

Guangzhou en Bali

12 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

Miriam en Laura naar Maleisië

09 Juli 2009 - 09 Augustus 2009

Laura in Peru en NYC

Landen bezocht: