We´re flying hiiiiiiigh! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Laura - WaarBenJij.nu We´re flying hiiiiiiigh! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Laura - WaarBenJij.nu

We´re flying hiiiiiiigh!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 Juli 2009 | Peru, Cuzco

Hoi allemaal,

Even een niet te lang bericht van mij met daarin de volgende info: alles is goed!

Ik ben net aangekomen in Cusco op 3350 meter en heb nu al een beetje last van hoogteziekte. Twee trapjes op naar de hotelkamer waren heel zwaar en dus droeg een Peruaantje mijn tas naar boven. Ik ben dus nu samen met een groep van 15 mensen waarmee we morgen onze tour hier gaan starten.

Dan nog even over de reis: die was lang! Op tijd in Newark aangekomen, mijn tas gepakt en die weer opnieuuw ingecheckt, een mega coffee shake gedronken en het volgende vliegtuig in. Uiteindelijk stond ik 24 uur later in mijn hotelkamer in Lima. Die ochtend was wel even raar, helemaal alleen, geen andere toerist te bekenen, en alleen bouwvakkers die het hotel aan het bouwen waren terwijl ik erin sliep. Dus even *slik* en alleen met een taxi het centrum in. Daar ontmoette ik meteen het Duitse stelletje dat ik in Newark al even had gesproken. Met hen heb ik de rest van de dag Lima bekeken, maar daar valt eigenlijk bijna niets te zien. Dus het was meer een bijkom dagje.

Nu staat mijn kamergenootje Nina uit Oostenrijk (oooo, wat een vreeeselijke backpackerszin) naast me, en we gaan proberen te lunchen zonder mijn hartslag erg te verhogen. Vrijdag ben ik hier terug in dit hotel en dan misschien meer over de trip naar Macchu Picchu!!!

Dag allemaal, en Marieke nogmaals super dat je taxi wilde spelen!

• 12 Juli 2009 - 03:16

Joyce:

Sistero,

Fijn dat je goed aangekomen bent. Je moet wel Spaanstalige mensen ontmoeten hoor. En niet alleen die verdomde Europeanen.
    Ik kom net terug uit de Derrick en het is al licht hier hahaha.
    Veel plezier met je tripje en succes met de hoogte daar.
    Lieve woordjes ook van Boes
    xxx

• 12 Juli 2009 - 08:37

Laura:

Muy bien!! Tu hables espanjol tambien? Hoop dat je daar een beetje rust kan vinden :)

xx Mariet

(vanuit China...waar alles geblockt wordt, maar jouw blog gelukkig niet)

• 12 Juli 2009 - 08:38

Mariet En Niet Laura:

mwhaaha moet weer even wennen aan waarbenji.nu!

• 12 Juli 2009 - 10:15

Natanja:

Goed bezig Laus! Hoop dat je relaxte kamergenoot hebt :-) have fun!

• 12 Juli 2009 - 10:57

Marieke:

Fijne berichten! Doe rustig aan ivm de hoogteziekte en veel plezier op de trip, ben nu alweer benieuwd naar je volgende verslag, xx

• 12 Juli 2009 - 13:23

SuuS:

Hee Laura,

Fijn dat je goed bent aangekomen!

Enjoy!!

• 12 Juli 2009 - 16:27

Jenny:

DUITSLAND

• 13 Juli 2009 - 07:12

Marly:

Ik kan je alleen maar heel veel plezier wensen, en blijf gezond!
    En natuurlijk veel leuke reisgenoten!
    Liefs
    Marly

• 14 Juli 2009 - 17:22

Annejet:

Gelukkig je bent er!!

Gaaaaf!
    Vergeet al die Nina's niet op foto vast te leggen!
    See joe in 3 wieks!

LIEFS

• 14 Juli 2009 - 20:04

Felice:

Spannend lieverd! Volgens mij doe je het hartstikke goed en vergeet niet te genieten :)
    Liefs

• 16 Juli 2009 - 10:15

Anne:

Ben je ondertussen al iets gewend aan de hoogte. Ik ban al erg benieuwd naar je laatste belevenissen!